A anovación da aplicación para os dispositivos do popular sistema operativo costará 78 céntimos ao ano. Os usuarios de iPhone realizarán un pago único
Co difunto Messenger de Microsoft -xubilado
agora por Skype- tamén pasaba. A idea vertebraba centos de cadeas
de mensaxes que voaban dun lado a outro prometendo que si se rebotaba
a un certo número de contactos, o moneco que poñía cara á
plataforma se poñería azul como señal de que un se libraba de apoquinar
relixiosamente unha cuota que nunca terminaba de chegar. En apenas tres
anos de vida, Whatsapp
tamén foi obxeto da rumoroloxía con varios supostos avisos de
que en calquer intre usalo xa non sería gratuíto. Nembargantes, nesta ocasión resulta verdade. O popular servizo de mensaxería
móbil empezou a cobrar pola renovación das licencias aos
usuarios de Android, que hasta agora non tiñan que abonar absolutamente nada.
Supostamente, Whatsapp
sempre foi de pago. Cando un accedía a Google Play recibía un
aviso de que, tras un primeiro ano sen coste algun, o prezo anual por
seguir usándo-o sería de 0,99 dólares (0,78 euros ao cambio). Nembargantes, os millons de usuarios de teléfonos co sistema operativo Android instalado
seguían renovando a sua licencia e disfrutando sin que ese momento, o de
pagar, chegase. Agora, a compañía creada por Jam Koum e Brian Acton
decideu por punto e final a estos beneficios fronte a outras plataformas
como iOS de Apple, na que un pago de 0.89 euros da dereitos
vitalicios; ou Blackberry e Windows Phone, que cada 365 días teñen
que cumplir relixiosamente coa cuota.
Moitos usuarios de Whatsapp empezaron a
recibir un aviso de que a sua versión está a punto de caducar, invitándolles
a renova-la. Se non o fan, un deixa de poder enviar mensaxes, que
tampouco recibe. Con tan solo tres simples pasos, os mesmos que se facen
con calquer outra compra nunha tenda de aplicacions, está
solucionado.
Más de 10 millons de descargas en España
Whatsapp manexa
cada 24 horas máis de mil millons de envíos en todo o mundo,
incluindo fotos, vídeos e grabacions de audio. En España fai tiempo
que superaron os dez millons de descargas. A decisión da empresa,
fundada por dous ex empregados de Yahoo!, obedece á necesidade de
rentabilizar a inxente parroquía que ten en Android, posiblemente
empuxados por fondos de capital risco e outros socios que queren ve-los froitos das suas inversions ao longo destos anos. Máis ainda cando
Koum e Acton esquivaron o pasado ano as ofertas que Mark Zuckerberg
lles fixo para adquirir a empresa e sumala ao catálogo de Facebook, ao
igual que hiciese meses antes con Instagram.
Line, un peligroso competidor
O momento, para moitos, non parece o idóneo. A competencia de Whatsapp no mundo da mensaxería instantánea é maior ca nunca pero o
simbólico do pago pode evitar una fuga masiva. Entre os que máis
terreno lle están comendo, destaca Line,
lanzada en Xapón en 2011 tralo terremoto e o posterior tsunami que
golpeou o país nipón. Entre os españois xa conta cunha penetración
superior ao 30% e o seu éxito ven marcado pola posibilidade de facer chamadas e polos populares stickers, elaborados guiños que deixan aos emoticonos na prehistoria gráfica.
Outras alternativas gratuitas ao Whatsapp
son Spotbross, creada por un grupo de españois e que recentemente
rebasou o millón de usuarios; Viber, Pinger ou Chad2win, que paga
pequenas cantidades ao usuario por visualizala publicidade.
No hay comentarios:
Publicar un comentario