WhatsApp non é gratis. Nunca o foi, nin siquera para Android. "Ah, pero eu nunca paguin", diredes. É certo. Pero eso é así porque, tal e como afirmou recentemente a empresa, a app ofrecese gratis por un periodo de proba dun ano para Android, dous en Symbian. Ao cabo dun ano, toca pagar SI ou SI. E ahí se acaba a historia.
Nas últimas semanas se propagou toda clase de rumores sobre o futuro da aplicación de mensaxes máis usada en todo o mundo. Alguns apuntaban a que WhatsApp deixaría de ser de pago para volverse gratis outra vez.
Pero non, WhatsApp é de pago. Explicanno moi ben os fundadores da compañía, Brian Acton e Jan Koum, no blog oficial de WhatsApp, nun artígo titulado "Por qué non vendemos publicidade", no que plantexan o micropago como a mellor alternativa a un servizo plagado de anuncios. A non-gratuidade se explica tamén no seu FAQ.
Alguns usuarios nos comentan que as suas contas duraron tres anos ou máis. Outros, que xusto antes de caducar recibiron unha renovación gratuita. O certo é que WhatsApp non o pon doado para saber cánto dura o periodo de proba.
Quizá esta variabilidade na duración dos periodos de proba sexa unha ferramienta para a sua estratexia de expansión internacional: nalguns países a proba gratuita podería durar máis, ídem para determinados sistemas operativos e teléfonos, e así para outras, coma o historial de uso da aplicación.
[Actualización 18:00 13/03/2013]
WhatsApp nos contestou e nos confirma o que xa sabíamos, esto é, que WhatsApp é de pago. Pero ademáis descubrimos que a última actualización de WhatsApp ofrece diferentes métodos de pago e novas modalidades de suscripción para un, dous e hasta tres anos.
Nas últimas semanas se propagou toda clase de rumores sobre o futuro da aplicación de mensaxes máis usada en todo o mundo. Alguns apuntaban a que WhatsApp deixaría de ser de pago para volverse gratis outra vez.
Pero non, WhatsApp é de pago. Explicanno moi ben os fundadores da compañía, Brian Acton e Jan Koum, no blog oficial de WhatsApp, nun artígo titulado "Por qué non vendemos publicidade", no que plantexan o micropago como a mellor alternativa a un servizo plagado de anuncios. A non-gratuidade se explica tamén no seu FAQ.
A importanza de ler ben as descripcions...
"A política da empresa non mudou", comentou Koum
-que tamén é CEO de WhatsApp- aos editores de Vadejuegos. A
novedade pola cal os usuarios de Android agora tiñan que pagar non
era máis que unha confusión causada, en parte, pola escasa claridade de
WhatsApp á hora de presentarse ao público. I é que, ¿quén vai ler
un texto tan nimio?
"Proba gratuita". Máis claro, agua
Mentras tanto, LINE, o novo rival asiático de WhatsApp, aproveitou a ocasión de maneira maxistral, lanzando anuncios de televisión e gritando aos catro ventos a sua natureza gratuita. Qué emoción,
señores, qué emoción; dende os tempos da primeira guerra de
navegadores que non víamos tantos golpes escénicos.Alguns usuarios nos comentan que as suas contas duraron tres anos ou máis. Outros, que xusto antes de caducar recibiron unha renovación gratuita. O certo é que WhatsApp non o pon doado para saber cánto dura o periodo de proba.
Quizá esta variabilidade na duración dos periodos de proba sexa unha ferramienta para a sua estratexia de expansión internacional: nalguns países a proba gratuita podería durar máis, ídem para determinados sistemas operativos e teléfonos, e así para outras, coma o historial de uso da aplicación.
[Actualización 18:00 13/03/2013]
WhatsApp nos contestou e nos confirma o que xa sabíamos, esto é, que WhatsApp é de pago. Pero ademáis descubrimos que a última actualización de WhatsApp ofrece diferentes métodos de pago e novas modalidades de suscripción para un, dous e hasta tres anos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario