miércoles, 12 de enero de 2011

Microsoft explica porqué ocurreu o problema dos correos desaparecidos en Hotmail

Microsoft explica porqué ocurreu o problema dos correos desaparecidos en Hotmail

Problema en Hotmail
A pesar de que o problema xa está solucionado, os de Microsoft decidiron falar no blog oficial de Windows Live para explicarnos as causas do percance que deixóu a más de 17.000 usuarios sen poder acceder ao seu correo durante varios días.

Ahí contan-nos que Microsoft soe crear “contas de proba” en Hotmail de forma automática, que son usadas para simular accions que os usuarios de Hotmail fan normalmente e así detectar posibles erros no funcionamento do servizo. Estas contas gardanse nun servidor que sirve de directorio, e que redirixe tanto a os usuarios que inician sesión como ao correo entrante á conta correcta (que está aloxada noutros servidores).

Por culpa dun problema con estos scripts, varias miles de cuentas reais foron eliminadas do servidor-directorio, polo que cando estos usuarios iniciaban sesión, este servidor non atopaba o índice da conta correspondente, e creaba-lles unha nova, en branco e cunha mensaxe de “Benvido a Hotmail” na bandexa de entrada.

Pero os correos dos usuarios nunca foron eliminados en realidade, dado que se gardaban noutros servidores, non no servidor-directorio que era meramente un redireccionador. Esta explicación también concorda co que contan os usuarios que usaban Hotmail cun cliente de escritorio: eles podían seguir accedendo a seus correos antiguos (dado que os tiñan aloxados no disco local), pero non lles chegaban novos mails ao usar o cliente, xa que os correos recibidos eran redireccionados hacia a cuenta en branco que creaba o servidor-directorio.

Cando os de Redmond detectaron o problema, tuveron que combina-las contas “reais”, que gardaban todolos correos antigos, con estas contas en branco creadas por erro, para así asegurarse de que os usuarios non perderan os mails que houberan recibido despois do 30 de decembro. Para o 94% dos afectados o problema solucionou-se o 2 de xaneiro, mentras que o 6% restante tuvo que agardar hasta o 5.

No post os de Microsoft tamén admiten que non lle deron tanta importancia ao problema ao comezo, xa que había poucos reportes de contas afectadas. Recén o 1 de xaneiro, cando a cantidad de queixas empezou a aumentar deron-lle urxencia ao asunto, e para esa tarde xa tiñan identificado a orixe do percance. Asimesmo aseguran que o 100% recuperou todos os seus correos sen sufrir ningunha pérda de información.

Explicando el problema de Hotmail

En Redmond din que van a tomar 3 medidas para asegurarse que esto non vaia a ocurrir de novo. Por un lado, separarán a xestión de “contas de proba” das contas reais, para eliminalo risco de que estas últimas sexan eliminadas por accidente.

Además, si ben a orixe do problema foi técnico, pudo haberse resolto moito antes si en Redmond lle houberan dado prioridade dende o primeiro minuto. Por ende, a partir de agora prestarán atención de inmediato a os reportes sobre pérdida de datos por parte dos usuarios. Por último, din que modificarán o sistema de feedback para poder atender aos usuarios de forma más eficiente e directa.

No post tamén mencionan que varios dos reclamos por contas perdidas non teñen que ver co problema dos servidores, sinon que é porque de acordo ás regras de Hotmail, as contas inactivas por máis de 270 días eliminanse automáticamente (y ese tería sido o caso destos usuarios).

Respecto a esto, apoio o que dicen os de LiveSide : Microsoft debería eliminar esta regra absurda, a cal impuso-se fai máis dunha década cando o espazo en servidores era moi limitado, e non podían desperdiciar recursos reservando contas que a xente non utilizaba. Pero agora a situación é moi distinta. É decir, si xa eliminaron os límites de espazo en Hotmail, si nos dan 25GB para subilo que queiramos en SkyDrive, ¿qué sentido ten aforrarse unos cantos MB de servidor borrando contas inactivas? Solo obteñen mala publicidade por parte de usuarios afectados.

A única xustificación que lle vexo é liberar enderezos de correo para novos usuarios, pero esto tampoco é razón de peso agora que contamos con dominios @live para cada país (@live.es, @live.cl, @live.com.ar, etc).

De todos modos, agradece-se a transparencia de Redmond de explicar en términos sinxelos o que detonou este erro. Esperemos que as medidas que tomen sirvan para que non ocorra de novo.

Vía | Inside Windows Live

No hay comentarios:

Publicar un comentario