miércoles, 20 de junio de 2012

Attachments.me, Mellorar o manexo de arquivos adxuntos en Gmail



Attachments.me para Gmail é unha extensión que únicamente poderemos encontrala pra o navegador Google Chrome e o que fai é mellorar o manexo de arquivos adxuntos na nosa conta de correo de Gmail. Con Attachments.me poderemos enviar arquivos adxuntos sen necesidade de subir o arquivo en cuestión senon que poderemos compartilo de servicios na nube como Dropbox, Box.net ou Google Drive e non solo enviar sinon tamén gardar arquivos adxuntos directamente a esos servizos de almaceamento.
captura 261 600x283 400x188 Attachments.me, Mejorar el manejo de archivos adjuntos en Gmail
Attachments.me tamén se integra con Facebook i é posible abrir a nosa galería de imáxes da rede social para envialas como adxuntos. Con Attachments.me tamén é posible mellorar as búscas dos arquivos adxuntos no teu correo, pudendo previsualizalos si se trata de imáxes ou documentos e ademais de todo esto tamén posee unha aplicación extra que podes utilizar no teu teléfono iPhone co que terás acceso a estos adxuntos desde o terminal.
Attachments.me é unha extensión so disponible en Google Chrome.

Vía Attachments.me

No hay comentarios:

Publicar un comentario