domingo, 13 de noviembre de 2011

Os que saben usan Linux


Un poco de humor por parte de byteman counha historia cortiña.

Se conta por ahí que un profesor de Desarrollo de Aplicacions explicaba en clase que os bos programadores solo usan Windows XP e pide que levante a man todo o que tamén sexa seguidor da empresa de Bill Gates. Todos en clase, por temor a represalias por parte do profesor, levantan a man, excepto un con pinta de friki que estaba sentado ao fondo do aula. O profesor lle miróu con sorpresa e preguntóu-lle:
-Oiga, vostede. ¿Por qué non levantou a man?.
-Porque eu non utilizo Windows.
O profesor, extrañado, preguntou de novo:
-Vaya, e senon utilizas Windows ¿Que Sistema Operativo utilizas?
-GNU/Linux. -Respondeu orgulloso-
El profesor, cuyos fanáticos oídos non podían dar créto a algo así, exclamóu:
-Pero meu fillo ¿qué pecado cometestes para utilizar tal chapuza?
O alumno, moi tranquilo, respostou-lle:
-Meu pai é informático e usa SUSE Linux, miña nai é asesora en seguridade e usa Debian Linux e meu hirman estudia Físicas e utiliza Linux Mandrake, por eso eu tamén utilizo GNU/Linux! -rematou orgulloso e convencido-
- Bueno, -replicou irritado o profesor-, pero ese non é motivo para utilizar Linux. Ti non tes porqué facer o que fan teus pais.. Por exemplo, si tua nai se prostituise e se drogase todo o día, teu pai se tocara os collons, bebese como un cabrón e traficase con drogas e teu hirman atracase comercios e roubase a avoas, enton, ¿ti qué farías?
- Seguramente instalaría Windows

No hay comentarios:

Publicar un comentario