viernes, 4 de noviembre de 2011

Internet Explorer xa ten (pouco) menos do 50% de cota de mercado


Internet Explorer ya tiene (poco) menos del 50% de cuota de mercado
Sempre pensin que esto das cotas de uso dos navegadores hai que colle-lo con pinzas. Dependendo da empresa que faga o estudo respectivo, nos atoparemos cunhas cifras ou otras. Máis que datos fiables ao 100%, o que podemos obter sempre son datos orientativos que sirven, ao menos, para marcar tendenzas.
A tendenza que veíamos últimamente era non sóio que Chrome ascendese a pasos axigantados, principalmente a costa de Firefox, senon tamén que Internet Explorer seguía perdendo cota. Agora, un informe de NetMarketShare ven a decirnos que o navegador de Microsoft baixou xa do 50%, poñéndose nun 49.58% durante outubro.
No escritorio, IE sigue cun 52.6% de cota de uso. Pero si se miran os datos globais, que incluen non soamente o acceso da web dende o escritorio, que representa arredor dun 94% do total, senon tamén dende dispositivos móbiles, é enton cando o navegador de Microsoft descende a ese 49.58%.

Nestos datos, tamén podemos ver que Firefox se recuperou tímidamente, pasando dun 21.06% a un 21.20% no último mes, e que Chrome continúa o seu avance, indo dun 15.17% a un 16.59% no mismo periodo de tempo.
A perda de cota de IE non é nada novo. As cifras de StatCounter xa o situaban por debaixo da simbólica cifra do 50%, pero o feito de que cada vez máis empresas de estadísticas vayan adxudicándolle cifras similares ven a marcarnos o final dunha época na que IE era O rei indiscutible de todos os navegadores.

Os esforzos que ffoi facendo Microsoft para mellorar o seu navegador parece que non serviron de nada. Pesou mais a sua mala fama arrastrada ao longo dos anos que as melloras incluidas, que chegaron evidentemente tarde. A tendenza á baixa continúa, anque aos dous seguidores más pretos ainda lles queda terreno por recorrer para superalo. Anque,, por exemplo, no eido europeo FIREFOX supera a EXPLORER 9, un erro de MICROSOFT deixar sin IE9 a Wxp (perdeu moito mercado.)

Nembargantes, de seguir as cousas así, o aspirante que máis papeletas ten pra destronar ao navegador de Microsoft é o navegador de un pequeno: FIREFOX. De continuar a tendencia, tal vez non sexa algo que vexamos o ano que ven, pero tal vez sí durante o 2013. O Marketing dunha nova versión cada seis semanas, con trocos notables, está dando resultado, invertindo a tendenza á baixa, é o que o proba, non-o deixa. quedase con él. Mais seguro. rápido, fiabel......
Vía | The Next Web | Ars Technica
Enlace | NetMarketShare

No hay comentarios:

Publicar un comentario