viernes, 3 de agosto de 2012

O novo Digg xa está on-line e recibe as suas primeiras críticas por depender excesivamente de Facebook




Seis semanas. Ése é o tempo que os novos donos de Digg, Betaworks, se deron tra-la adquisición do mismo para presentar un novo diseño e funcionalidades acordes cos novos tempos. O resultado xa está online e, tal como se agardaba, é moito máis visual que o anterior. Eso sí, o lanzamento non estuvo exento de polémicas…
Deixando de lado o feito de que algunhas opcions non estén funcionando ben todavía, o que máis está preocupando aos usuarios é o feito de ter que identificarse no sitio coa sua conta de Facebook para poder votar ou enviar historias. Desde Digg afirman que é unha solución a corto plazo para evitar o spam e que están traballando para implementar outros filtros, pero o certo é que os usuarios que non teñan Facebook ou non queiran utilizalo para identificarse en Digg non poderán utilizar as funcions da páxina web.



Outro punto bastante polémico é un que xa se anunciara: a nova versión de Digg non ten comentarios. De novo, se escudan na misma razón que acabamos de comentar: encontrar la manera de que los comentarios aporten algo á conversa e quitarse de encima o spam. De momento, afirman que en seis semanas non foi posible conseguilo que nun futuro lanzarán experimentos cos comentarios para ver a mellor maneira de implementalos.
Como habían prometido, Digg non ten anuncios e non espera telos nun futuro a corto plazo, aunque buscarán algún modelo de negocio que non interfiera co usuario.

No hay comentarios:

Publicar un comentario