De acordo a un estudo chamado “The Social Break-Up” o 91% das 1,500 persoas encuestadas borranse da tua lista e/ou deixan de seguirte en Twitter ou Facebook.
Estarás-te preguntando, ¿Por qué? As respostas poden axudarche a facer que a tua lista descenda peligrosamente:
A razón número 1 pola cal a xente borra-se de tuas listas é por recibir demasiados e-mails 54,6 dos encuestados)
A segunda razón, cun 49%, é porque o contido que manda volvese aburrido ou demasiado repetitivo.
E a terceira razón porque a xente se suscribe a moitas listas e reciben moitos emails, polo cal acaban decidendo borrarse de varias (47%)
Outras razons mencionadas pero con índices máis baixos son porque a gente decide buscar información por si misma, en lugar de apuntarse a listas ou porque a xente non considera relevante o que lle estás dando.
Así mismo, a razón número 1 pola cal axente deixa de seguir marcas ou de ser fan de alguen en Facebook é porque a persona ou marca, postea demasiadas veces (44%). Sigue-lle de cerca a razón número 2, a xente ve o seu muro demasiado cheo (43%), e a terceira razón cun 38% é porque o contido é demasiado repetitivo ou aburrido.
Estas razones son muy similars a por qué a xente deixa de seguir a determinadas marcas vía email, o vía Twitter (neste caso o orden cambia algo, pero e prácticamente o mesmo)
Estudios como este realmente pueden axudarte a TI e ao TEU NEGOCIO. ¿Estás enviando o mismo mail todo-los días? Podreías probar a mandar ese email solo unha vez á semana e observar si teus ratios de apertura y de clicks suben… A mayoría da xente non nos gusta ter o noso muro de Facebook cheo de publicidad, así que cando o fagas, asegúrate de que o contido é extremadamente importante e de que vai-lle a encantar aos tus fans.
Por último, lembra manter teu contido “fresco”, relevante e interesante.
No hay comentarios:
Publicar un comentario