miércoles, 29 de junio de 2011

Barra Google, A gran esquecida?

captura-de-pantalla-2010-11-18-a-las-173041.jpeg
En esta guerra de los navegadores que os contamos en Genbeta que tantas pasiones despierta, hay un elemento que para muchos resulta decisivo: la barra Google. Muchas personas, entre las que me incluyo, dejaron IE en un principio para disfrutar desa idea tan orixinal.

E agora, nembargantes, nin sequera na última versión definitiva do navegador Firefox, sin ir máis lonxe, podemos disfrutar dela. Aqueles que utilizan Firefox en vez de Chrome, por exemplo, porque aquel conta coa citada toolbar, sentirán-se defraudados ao actualiza-lo seu navegador á quinta versión e que non estéa esa aparente extensión sen importancia pero que marca a diferenza.

Poñamos un caso ainda máis dramático: aqueles que utilizan Linux e soio se preocupan de renovar seu software cando o Xestor de actualizacions así se llo indica. Estos pobres individuos se encontraron nunha especie de limbo dende que o seu SO “obligóu-lles” a cambiarse a un navegador cun número maior, pero máis inestable e con menos prestacions que o que tíña anteriormente.

Se eu agora, por exemplo, entro no meu flamante Firefox 5 e intento instala-la barra Google, me dirá que “Non é compatible”. ¿Y qué pasa se teño gardado, por exemplo, nos Marcadores da barra unha web de gran importancia, para poder verla en calquer ordeador do mundo, e que necesito con urxencia?

Non pido un imposible. Non é unha utopía. Sinxelamente, un prego á fundación Mozilla ou incluso ao propio Google: por favor, saquen a sua nova versión do explorador cando sexa compatible coa gran mayoría de extensions e complementos. Moitos millons de usuarios que asta agora lles temos sido fieis se llo agradecerán.

Non obstante, esto non lle pasa a todo o mundo, a min non me pasou, a actualizacion da barra google no meu firefox 5 foi sen problemas (Xoan Piñeiro)

En Genbeta | Guerra de navegadores, nihil novum sub sole

No hay comentarios:

Publicar un comentario