jueves, 7 de febrero de 2013

YouTube estrea un novo diseño para as páxinas das suas canles



youtube one channel canal
Non, non bromeo, temos outro rediseño de YouTube do que informar: Google está probando un nuevo diseño para as páxinas principais das canles de cada usuario. O está facendo sólo con unhas poucas canles que gozan de certa popularidade, pero pouco a pouco se irán expandindo hacia o resto das contas. Y esta vez ten un punto de interés adicional ademáis do diseño en sí, ao menos cando o miramos dende certo punto de vista.

O novo diseño, bautizado como YouTube One Channel, adaptase á interfaz máis recente que adoptaron o resto de páxinas do servizo e ao mesmo tempo da máis opciones de personalización. Cada canle conta cunha nova imaxe de cabeceira ao estilo dos timelines de Facebook e resto de portales que adoptaron esta moda, e si non estamos suscritos a ese canle podemos ver un pequeno vídeo a modo de “tráiler” no que o usuario se autopromociona mostrándonos o contido desos vídeos.
Hasta aquí chegan as novedades. Pueden parecer pouca cosa, pero o vexo como un primeiro paso para orientarse hacia as canles de pago que se rumorean dende fai uns días. A nova interfaz, con esa imaxe de cabeceira i esa posibilidade de ter un trailer a modo de presentación ante o usuario que plantexa suscribirse ou non, é moito máis adecuada pra promocionar suscripcions de pago a ese usuario. Ademáis, vendo que as primeiras canles que o adoptan son de persoas que convertiron seus vídeos nun negocio, as pezas encaixan.
Polo momento podédes ver o novo diseño nas canles DeStorm, Epic Meal Time, Sorted, Loud, iJustine e Geek and Sundry entre outros. Haberá que ir acostumándose.
Vía | 9to5Mac

No hay comentarios:

Publicar un comentario