viernes, 5 de octubre de 2012

BobyCoach, unha aplicación para facilitar a relación entre o formador e os clientes

BobyCoach, una aplicación para facilitar la relación entre el formador y los clientes
Unha das profesions que están en auxe é o coaching, ou formación especializada e personalizada, xa sexa de forma individual ou para pequenos grupos, sobre cuestions concretas que demandan as empresas e profesionais. Unha das cuestions que deben vencer os formadores son os aspectos loxísticos que teñen que ver coa organización de todo o proceso. Para axudalos neste senso temos un servizo como BobyCoach, unha aplicación para facilitar a relación entre o formador e os clientes.
BobyCoaché  un servizo desarrollado en España que se atopa en fase beta. Trata-se de por a disposición do formador e do cliente todas as ferramentas necesarias para desarrollar as sesiones de formación. Podemos dar de alta clientes, crear procesos de formación para cada cliente, dentro dos cales podemos crear sesions de formación, tarefas, cuestionarios individualizados para o cliente, etc. De todos elos podemos crear recordatorios, tanto para formador como para cliente.
Además facilita a creación de facturas ou recibos para todos os procesos de formación realizado. Tamén dispon dunha aplicación de mensaxería para facilitar a comunicación entre formador e cliente ou a posibilidade de subir arquivos para poñelos a disposición dos clientes, por exemplo. Ademáis ofrece información estadística e gráficos do rendemento de nosa formación.
BobyCoach dispon de distintos plans de prezos. Temos un plan gratuito para probar a aplicación que nos da 1 GB de espazo para subir arquivos, permite-nos hasta 3 clientes distintos e 10 sesions por cliente. Os plans de pagos melloran estas prestacions facendo que clientes, procesos e sesions sexan ilimitados e o almaceamento de 5 GB para o plan standard por 9,90 euros ao mes ou 19,90 con 100 GB de almaceamento.
Como cuestions que podría mellorar está a introducción dun calendario que nos indique de forma visual as citas que xa temos comprometidas ou que non permita abrir duas sesions no mismo día e á misma hora, sobre todo tendo en conta que se trata de un servizo pensado para un sólo usuario. Outra cousa sería que se enfocara hacia una empresa de formación, donde xa sería necesario poder engadir distintos formadores.
Tamén ten pendente, pero está previsto no seu desarrollo, unha mellora do acceso desde dispositivos móbiles, que si ben para o formador tal vez non son tan básicos, para os clientes si poden ser necesarios para ter unha boa experiencia dende teléfonos móbiles e tablets.

Más información | BobyCoach

No hay comentarios:

Publicar un comentario