domingo, 8 de enero de 2012

Share, compartindo arquivos doadamente utilizando a tecnoloxía BitTorrent




Share

BitTorrent Inc. lanzou un novo servizo para compartir arquivos con nosos amigos, utilizando como é natural a sua tecnoloxía para realizar as transferencias. A aplicación se chama Share (imaxinativo nome, Verdade?) e ten como principais reclamos a sua simplicidade e que non ten límite de espazo nin de arquivo máximo.
O mecanismo é simple: cando arrastramos os archivos que queiramos á xanela da aplicación (e pulsemos o botón para subilos) os arquivos se enviarán á nube de Amazon mediante o protocolo BitTorrent. Ese protocolo será utilizado tamén para realizar as transferencias de descarga, anque ao existir unha nube de por medio non necesitaríamos manter noso ordeador aceso. A aplicación se integra con Facebook para elixir os destinatarios dos nosos arquivos.

Por exemplo, eu quero enviar a un dos meus compañeiros esa serie, que xa a vin e me gustou . En lugar de crear un torrent e manter meu ordeador aceso para que meu compañeiro se a descargue, Share subiría os archivos a os servidores de Amazon. Unha vez estén aloxados alí eu podo apagar meu ordeador, e meu compañeiro podería obtelos dende a nube cando lle viñera mellor.
Share está en fase alpha (anque non funciona mal) e agora mesmo é totalmente gratuita. A única pega é que de momento sóio está disponible para Windows. Anque por probar non se perde nada, Verdade?
Vía | XatakaON
Sitio oficial | Share

Estamos en Carretera do Vilar nº9 - Carreira - RIBEIRA - A CORUÑA - 15967

No hay comentarios:

Publicar un comentario