martes, 20 de noviembre de 2012

O plan segredo de MySpace: convertirse nun rival de Spotify e Pandora

myspace
MySpace amosounos fai pouco tempo a sua nova interface, para máis tarde decirnos que non reemplazaría sinon que conviviría coa versión actual do servizo musical. Agora, desde Business Insider, cheganos unha nova que complica todavía máis a trama: os plans de MySpace tamén pasan por convertirse nun competidor de Spotify e Pandora ofrecendo un catálogo de música que se poda escoitar desde calquer sitio mediante streaming.
Para conseguilo, a compañía propietaria do servicio busca 50 millons de dólares en financiación. 10 millones se invertirán para marketing e o resto se repartirá en licencias coas discográficas e outros gastos de empresa. Nunca está de más engadir outro competidor ao mercado, aunque estamos falando dun frente que xa está bastante masticado con Spotify e uns rivais que non conseguiron te-la relevancia que querrían.
Por outra parte temos a mala sorte de MySpace, cuya valoración nunha serie de adquisicions pasou dos 580 aos 35 millons de dólares e que actualmente saca uns beneficios que non logran paliar as pérdas millonarias cada ano. Pero hai sitio para a esperanza, porque o ano pasado o tráfico de MySpace aumentóu un 36% e non hai nada como un mercado de usuarios animado por unos cambios atractivos. As prediccions son de más de cen millons en beneficios para dentro de un par de anos, moito mellor que as ganancias actuais.
Vía | Business Insider

No hay comentarios:

Publicar un comentario