Nun documento publicado no seu blog polo líder do proxecto KWin, titulado The Costs of Supporting Legacy Hardware Martin Gräßlin, reflexiona sobre un feito que todos conocemos: o peso de KDE, algo que alexa a moitos usuarios do entorno de escritorio.
Gräßlin está considerando alixerar peso no código de KDE eliminando a parte dedicada a soporte de OpenGL 1.x en KWin. A argumentación é bastante lóxica, a mayoría dos equipos modernos soportan OpenGL 2.0 e o uso das versions anteriores engaden líneas innecesarias para a maioría, cun coste de mantemento que non está xustificado dende esa perspectiva.
Por outra parte, os sistemas operativos propietarios como Mac OS X e as novas versions de Windows deron o paso de non soportar hardware antigo. ¿Por qué debería KDE seguir na línea de apoiar a compatibilidade con máquinas obsoletas?
O problema está coas controladoras gráficas de Intel e os usuarios de ATI/AMD con controladores gráficos propietarios, que tenrían que renunciar a moitos efectos 3D en KWin. “Dado que o controlador Radeon non ten problemas con OpenGL 2 no mismo hardware, non me importaría quitar soporte para controladores propietarios“, di Gräßlin.
Si o asunto se está plantexando, non creo que tardemos en ver que a compatibilidade para OpenGL 1.x quede eliminada nas versiones próximas de KDE. Na miña opinión, anque en algún caso nos doa mandar ao baúl dos recordos unha tarxeta gráfica, este paso é necesario.
Más información | Martin’s Blog
No hay comentarios:
Publicar un comentario