lunes, 5 de marzo de 2012

KDE perderá peso prescindindo de soporte para OpenGL 1.x


KDE
Nun documento publicado no seu blog polo líder do proxecto KWin, titulado The Costs of Supporting Legacy Hardware Martin Gräßlin, reflexiona sobre un feito que todos conocemos: o peso de KDE, algo que alexa a moitos usuarios do entorno de escritorio.
Gräßlin está considerando alixerar peso no código de KDE eliminando a parte dedicada a soporte de OpenGL 1.x en KWin. A argumentación é bastante lóxica, a mayoría dos equipos modernos soportan OpenGL 2.0 e o uso das versions anteriores engaden líneas innecesarias para a maioría, cun coste de mantemento que non está xustificado dende esa perspectiva.
Por outra parte, os sistemas operativos propietarios como Mac OS X e as novas versions de Windows deron o paso de non soportar hardware antigo. ¿Por qué debería KDE seguir na línea de apoiar a compatibilidade con máquinas obsoletas?
O problema está coas controladoras gráficas de Intel e os usuarios de ATI/AMD con controladores gráficos propietarios, que tenrían que renunciar a moitos efectos 3D en KWin. “Dado que o controlador Radeon non ten problemas con OpenGL 2 no mismo hardware, non me importaría quitar soporte para controladores propietarios“, di Gräßlin.
Si o asunto se está plantexando, non creo que tardemos en ver que a compatibilidade para OpenGL 1.x quede eliminada nas versiones próximas de KDE. Na miña opinión, anque en algún caso nos doa mandar ao baúl dos recordos unha tarxeta gráfica, este paso é necesario.

Más información | Martin’s Blog

No hay comentarios:

Publicar un comentario